۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی:

فناوران جوان حمایت مادی و معنوی می شوند

فناوران جوان حمایت مادی و معنوی می شوند

تبریز – رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی از حمایت های این مرکز از فناوران جوان و خلاق در مراحل مختلف خبر داد.

رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: رویکرد پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در وهله اول یک رویکرد حمایتی است یعنی تمامی فناوران، جوانان، دانشجوان و دانش آموختگان که دارای ایده هستند به این پارک دعوت شده و از آن ها حمایت می شود.

عبدالرضا واعظی افزود: حمایت های پارک علم و فناوری، حمایت وسیع و البته مرحله به مرحله از فناوران است، گفت: حتی فناوران و جوانان خلاقی که هیچ سرمایه ای ندارند به این مرکز دعوت می شوند حتی قبل از اینکه تشکیل شرکت بدهند در قالب تیم های دانش آموزی یا دانشجویی می توانند در این پارک مستقر شوند.

وی با اشاره به حمایت های مادی از فناوران تصریح کرد: در مرحله اول در مرکز نوآوری یا رشد، تا سقف ۵۰ میلیون ریال از این تیم ها یا شرکت های نوپا حمایت می شود و یک سال فرصت دارند تا ایده خود را پرورش دهند و روی کاغذ بیاورند و امکان سنجی بکنند که آیا این ایده می تواند به محصول بشود یا نه.

رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی همچنین عنوان کرد: نوآوران پس از شرکت در مرحله اول، سپس وارد مرحله رشد می شوند که تا سقف ۷۵۰ میلیون ریال از این شرکت های نوپا حمایت می شود و سپس بعد از مرحله رشد، حمایت پارک علم و فناوری به لحاظ زمانی نامحدود است و به لحاظ اعتباری، امکان حمایت تا سقف ۵۰ میلیارد ریال تا مرحله تجاری سازی و ۱۰۰ میلیارد ریال تا مرحله تولید وجود دارد.

کد خبر 4459486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha